زیباترین قلعه‌های جهان که دیدن آنها از واجبات است

قلعه‌های تاریخی اروپا

قلعه‌ها سازه‌های محکم و زیبایی هستند که در کشورهای مختلف جهان قرار دارند. خیلی از این قلعه‌ها بسیار قدیمی هستند و از دوره‌های مختلف تاریخ بر جای مانده‌اند. این قلعه‌ها به عنوان بهترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری هر شهر شناخته می‌شوند.


اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید، بازدید از طراحیدکوراسیون داخلی در رشت یک قلعه واقعی و زیباترین قصرهای جهان می‌تواند خیلی برایتان لذت بخش باشد و می‌تواند شما را به دوران تاریخی و باستانی ببرد. اگر سریال بازی تاج و تخت را دیده باشید یا فیلم‌های تاریخی دیگری همانند آن را دیده باشید، می‌بینید که در این قلعه‌ها فیلم برداری صورت گرفته است و با استفاده از این قلعه‌ها قرون وسطی را به تصویر کشیده‌اند.


زیباترین قلعه‌های جهان

 این قلعه‌ها به دلیل ساختار سازه بزرگی که دارند، بسیار شگفت انگیز و فوق العاده هستند و داستان‌ها و ماجراهایی باور نکردنی و عجیب در این قلعه‌های بزرگ وجود داشته است که می‌توانید دنبال این داستان‌ها باشید و اطلاعاتی را کسب کنید.


قلعه نوشوانشتاین (Castle Neuschwanstein)

این قلعه در باویرا آلمان قرار دارد که شامل زیباترین قلعه‌های جهان در اروپا و کشور آلمان می‌باشد. دستور ساخت این قلعه توسط لوئیس دو باویرا داده شده است که به عنوان پادشاه دیوانه شناخته می‌شود. این قلعه در قسمت بیرونی و داخلی قلعه دارای ویژگی‌های زیبایی شناسی می‌باشد و افرادی که از این قلعه بازدید می‌کنند هیجان زده و تعجب زده می‌مانند زیرا زیبایی‌های بی نظیری در این قلعه وجود دارد که شما را خیره می‌کند.این قلعه در قسمت بیرونی و داخلی قلعه دارای ویژگی‌های زیبایی شناسی می‌باشد و افرادی که از این قلعه بازدید می‌کنند هیجان زده و تعجب زده می‌مانند زیرا زیبایی‌های بی نظیری در این قلعه وجود دارد که شما را خیره می‌کند.


قلعه لیختنشتاین

 این قلعه در ایالت بادن وورتمبرگ، در جنوب آلمان قرار دارد ساختویلا در شمال که جزو یکی از زیباترین قلعه‌های جهان می‌باشد. این قلعه در صخره‌ای قرار دارد که حدود 250 متر بالای رودخانه اچاز قرار گرفته است.


از این قلعه می‌توانید مناظر زیبا و باشکوهی را ببینید و در روزهای ابری احساس می‌کنید که قلعه بر فراز ابرها شناور است. نکته جالب دیگر این است که شما با حضور داشتن در این قلعه به عظمت آن پی می‌برید. این قلعه امروزه متعلق به یک خانواده آلمانی است که اگر برای بازدید وسایل‌هایی که در این قلعه نگهداری می‌شود بروید، می‌توانید مجموعه بزرگی از اسلحه‌ها را ببینید. نکته جالب دیگر این قلعه این است که بر روی ویرانه‌های یک قلعه دیگری ساخته شده است.


قلعه الین دونان

این قلعه در اسکاتلند قرار دارد و به عنوان جواهر واقعی شناخته می‌شود. این قلعه به دلیل وجود داشتن در مکانی که فتح کردن آن دشوار است معمولاً برای غریبه‌ها غیرقابل دسترس است.


 یکی از زیباترین قلعه‌های جهان و یکی از دیدنی‌ترین جاهای اسکاتلند همین قلعه الین دونان است که ماجراهای عجیب از دنیای ماورایی، خیانت‌ها و ماجراجویی‌های شگفت انگیز و داستان‌هایی از افراد مختلف در دوره‌های تاریخی روایت می‌شود.


 قلعه هیمجی

 این قلعه در ژاپن قرار دارد و جزو اندک قلعه‌هایی است که هنوز دست نخورده است و در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این قلعه سفید ظریف و جذاب یک بنای تاریخی است که برای گردشگران می‌تواند مکان جالبی باشد و جزو یکی از جاذبه‌های گردشگری در ژاپن است.


 قلعه فردریکسبورگ

این قلعه در دانمارک قرار دارد و در شهر هیلرد واقع شده است که کاخ فردریگزبورگ نام دارد. قلعه فردریکسبورگ یکی از بزرگترین قلعه‌ها در اسکاندیناوی است و در 3 جزیره در دریاچه اسلاتسو قرار دارد. سبک معماری این قلعه از معماری دوره رنسانس پیروی شده است. فضای داخلی و بیرونی آن با تمامی چیزهایی که در قلعه وجود دارد شاهد بزرگی و شکوه سلطنت دانمارک می‌باشد.این قلعه در دانمارک قرار دارد و در شهر هیلرد واقع شده است که کاخ فردریگزبورگ نام دارد. قلعه فردریکسبورگ یکی از بزرگترین قلعه‌ها در اسکاندیناوی است و در 3 جزیره در دریاچه اسلاتسو قرار دارد.


قلعه بران

این مکان به یکی از معروف‌ترین قلعه‌های اروپا تبدیل شده است که جزو زیباترین قلعه‌های جهان به شمار می‌آید. این قلعه بیش از 60 اتاق دارد که بسیاری از آنها توسط راهروهای زیرزمینی به هم متصل می‌شوند.


bellver قلعه بلور

 یکی از سه قلعه بسیار قدیمی در اروپا قلعه بلور می‌باشد که دارای ساختار دایره‌ای شکل است. این قلعه در نزدیکی شهر پالما دی مایورکا در جزیره اسپانیایی مایورکا قرار دارد. این قلعه در بالای تپه، حدود 110 متر بالاتر از دریا قرار گرفته است که از آنجا می‌توانید منظره‌های زیبا و شگفت انگیزی از بندر و شهر را مشاهده کنید.


 این قلعه دارای اتاق‌های بسیار زیاد و راهروها و انبارهای بسیاری است که به طور کلی از مکان‌های مخفی و مرموز تشکیل شده است که موزه تاریخ شهر پالما هم در این قلعه وجود دارد.


 قلعه نیدو گلوندرینا

این قلعه یکی از قلعه‌هایی است که قسمتی از سریال بازی تاج و تخت در آنجا فیلمبرداری شده است. این قلعه جزو یکی از چشمگیرترین قلعه‌ها و زیباترین قلعه‌های جهان است که در شبه جزیره کریمه در روسیه قرار دارد. این قلعه به دلیل وجود داشتن در لبه صخره، بسیار زیبا و دیدنی است و به شما پیشنهاد می‌شود که حتماً به تماشای آن بروید.این قلعه جزو یکی از چشمگیرترین قلعه‌ها و زیباترین قلعه‌های جهان است که در شبه جزیره کریمه در روسیه قرار دارد. این قلعه به دلیل وجود داشتن در لبه صخره، بسیار زیبا و دیدنی است و به شما پیشنهاد می‌شود که حتماً به تماشای آن بروید.


قلعه مونت سن میشل

 این قلعه یک نماد فرانسوی است که در منطقه نرماندی قرارداد و در یک سرزمین جزیره‌ای ساخته شده است. این قلعه به عنوان یک صومعه شناخته می‌شود. یکی از بناهای میراث جهانی یونسکو قلعه مؤنث سن میشل است که بعد از برج ایفل پربازدید ترین مکان‌ها در فرانسه می‌باشد.


سخن پایانی

همانطور که در مقاله بالا مطالعه کردید، چندین مورد از زیباترین قلعه‌های جهان را برایتان نام بردیم و از زیبایی و عجایب این قلعه‌ها توصیفاتی برایتان کردیم که برای دیدن این قلعه‌ها مشتاق می‌شوید.

Comments

Popular posts from this blog